Har du bred erfaring med bogføring og administration? Så har vi måske jobbet til dig.

Profilbillede
dato

På vegne af vores kunde søger vi en engageret og positiv økonomiassistent til at varetage bogholderi- og administrationsopgaver på vores kundes lokation mellem Brædstrup og Brande.

Økonomichefen i virksomheden har for mange opgaver og trænger til at blive aflastet. Derfor tilbyder vi en 20 - 25 timers stilling som økonomiassistent.

Vi forestiller os

at du har flere års erfaring indenfor bogføring og administration, måske fra en stilling som bogholder, revisorassistent, regnskabsmedarbejder eller lignende.

Du er struktureret, ansvarsbevidst og kan levere høj kvalitet i dine opgaver. Du er en hjælpsom kollega, som kan varetage nogle af de opgaver, som fylder op på chefens bord og som ofte har en deadline. 

Du er fortrolig med de mest gængse IT-systemer og ved, hvad et regneark kan bruges til.

Stillingen er fast og normeret til 20 - 25 timer ugentligt. 

Vores kunde tilbyder

en spændende og afvekslende hverdag. Du vil blive en del af en mindre familie-ejet virksomhed med ca. 15 medarbejdere. 

Du vil indtræde i et uformelt og inspirende arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet, kort vej til beslutninger og en stor selvstændighed for hver medarbejder.

Har du lyst til at arbejde i en virksomhed med stærke menneskelige værdier og masser af muligheder for udvikling, så skriv til recruiter Gitte Sørensen på : gitte@jvs.dk

Vi indkalder til samtaler på vores kontor i Horsens, indtil den rigtige medarbejder er fundet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (20-25 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Jysk Vikarservice A/S, Horsens, Sundvej, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013514

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet