BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brædstrup Fjernvarme
Fjernvarmevej 2
DK – 8740 Brædstrup
VIRKSOMHEDEN
Brædstrup Fjernvarme a.m.b.a. er et andelsselskab ejet af fjernvarmeforbrugerne i Brædstrup. Brædstrup Fjernvarme ejer rørledninger og varmemålere og leverer varme til ca. 1.700 husstande, hvilket svarer til ca. 95% af byens samlede varmebehov.
Organisationen består af 4 medarbejdere. 2 driftsassistenter, 1 bogholder samt direktøren
STILLINGEN
Stillingen som bogholder er en alsidig stilling, hvor du primært skal varetage de daglige bogholderiopgaver, men også i et mindre omfang administrative opgaver. Da det er en lille organisation, er det vigtigt, du er selvkørende og formår at søge hjælp samt viden om opgaverne f.eks. hos Brancheorganisationen Dansk Fjernvarme.
Du vil være ansvarlig for hele bogholderiet.
Arbejds- og ansvarsområder:
-
Administrative opgaver for eksterne samarbejdspartnere.
-
Løbende betaling og udskrivning af fakturaer.
-
Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale i online banksystem.
-
Lønadministration.
-
Ajourføring af kundekartotek og kundebehandlingssystemet.
-
Forbrugeradministration, herunder:
- opkrævning og afstemning af varmesalg.
- rykkerprocedurer ved manglende betalinger.
- ekspedition af kundehenvendelser.
-
Afstemning af finansbogholderi.
-
Udarbejdelse af regnskabsspecifikationer og månedsbalancer.
-
Udvikle og implementere relevante rapporteringer.
-
Medvirke ved udarbejdelse af budgetter og årsregnskaber herunder klargøring af materiale til revision.
-
Vejledning og rådgivning af kunder.
-
Sekretariatsopgaver, herunder:
- indberetningsopgaver m.v.
-
Diverse korrespondance og forefaldende kontoropgaver.
KANDIDATEN
Du skal gerne have praktisk erfaring fra en regnskabs-/økonomifunktion og en vis erfaring i årsregnskabsloven. Derudover lægger vi vægt på:
-
Arbejder effektivt og selvstændigt.
-
Er systematisk og struktureret.
-
Ikke er bange for at yde en ekstra indsats i travle perioder.
-
Har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
-
Kan bevare ro og overblik i pressede situationer.
UDDANNELSE
Vores nye regnskabsmedarbejder skal have gode faglige kvalifikationer, gerne med en relevant regnskabsmæssig uddannelse.
IT
Du skal have et godt kendskab til IT, gerne Microsoft Office-pakken samt økonomi- og forbrugersystemet fra DFF eller tilsvarende økonomisystemer.
SPROG
Dansk i skrift og tale.
DOMICIL
Arbejdsstedet er i Brædstrup.
TILTRÆDELSE
01.01.2024, gerne før.
VIRKSOMHEDEN TILBYDER
-
Ansættelse i et selskab i udvikling med spændende og inspirerende opgaver.
-
Dynamiske og engagerede kolleger, der lægger vægt på faglig sparring og har en uformel omgangstone.
-
Gode muligheder for at præge din hverdag og træffe beslutninger sammen med dine kolleger.
-
Gode muligheder for faglig udvikling og efteruddannelse.
-
Ordnede personaleforhold samt en gage, der modsvarer vores krav og dine kvalifikationer.
GAGEPAKKE
Fast gagepakke efter kvalifikationer med en god pensionsordning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938860