Bogholder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brædstrup Fjernvarme
Fjernvarmevej 2
DK – 8740 Brædstrup

VIRKSOMHEDEN

Brædstrup Fjernvarme a.m.b.a. er et andelsselskab ejet af fjernvarmeforbrugerne i Brædstrup. Brædstrup Fjernvarme ejer rørledninger og varmemålere og leverer varme til ca. 1.700 husstande, hvilket svarer til ca. 95% af byens samlede varmebehov.

Organisationen består af 4 medarbejdere. 2 driftsassistenter, 1 bogholder samt direktøren

STILLINGEN

Stillingen som bogholder er en alsidig stilling, hvor du primært skal varetage de daglige bogholderiopgaver, men også i et mindre omfang administrative opgaver. Da det er en lille organisation, er det vigtigt, du er selvkørende og formår at søge hjælp samt viden om opgaverne f.eks. hos Brancheorganisationen Dansk Fjernvarme.

Du vil være ansvarlig for hele bogholderiet.

Arbejds- og ansvarsområder:

  • Administrative opgaver for eksterne samarbejdspartnere.

  • Løbende betaling og udskrivning af fakturaer.

  • Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale i online banksystem.

  • Lønadministration.

  • Ajourføring af kundekartotek og kundebehandlingssystemet.

  • Forbrugeradministration, herunder:

    • opkrævning og afstemning af varmesalg.
    • rykkerprocedurer ved manglende betalinger.
    • ekspedition af kundehenvendelser.
  • Afstemning af finansbogholderi.

  • Udarbejdelse af regnskabsspecifikationer og månedsbalancer.

  • Udvikle og implementere relevante rapporteringer.

  • Medvirke ved udarbejdelse af budgetter og årsregnskaber herunder klargøring af materiale til revision.

  • Vejledning og rådgivning af kunder.

  • Sekretariatsopgaver, herunder:

    • indberetningsopgaver m.v.
  • Diverse korrespondance og forefaldende kontoropgaver.

KANDIDATEN

Du skal gerne have praktisk erfaring fra en regnskabs-/økonomifunktion og en vis erfaring i årsregnskabsloven. Derudover lægger vi vægt på:

  • Arbejder effektivt og selvstændigt.

  • Er systematisk og struktureret.

  • Ikke er bange for at yde en ekstra indsats i travle perioder.

  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner.

  • Kan bevare ro og overblik i pressede situationer.

UDDANNELSE

Vores nye regnskabsmedarbejder skal have gode faglige kvalifikationer, gerne med en relevant regnskabsmæssig uddannelse.

IT

Du skal have et godt kendskab til IT, gerne Microsoft Office-pakken samt økonomi- og forbrugersystemet fra DFF eller tilsvarende økonomisystemer.

SPROG

Dansk i skrift og tale.

DOMICIL

Arbejdsstedet er i Brædstrup.

TILTRÆDELSE

01.01.2024, gerne før.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • Ansættelse i et selskab i udvikling med spændende og inspirerende opgaver.

  • Dynamiske og engagerede kolleger, der lægger vægt på faglig sparring og har en uformel omgangstone.

  • Gode muligheder for at præge din hverdag og træffe beslutninger sammen med dine kolleger.

  • Gode muligheder for faglig udvikling og efteruddannelse.

  • Ordnede personaleforhold samt en gage, der modsvarer vores krav og dine kvalifikationer.

GAGEPAKKE

Fast gagepakke efter kvalifikationer med en god pensionsordning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5938860

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet